Ændre/annullere bestilling

Du kan annullere en ny bestilling igen uden problemer, så længe vi endnu ikke har behandlet den.

Hvis du er registreret hos Spreadshirt og gerne vil vide, om din bestilling allerede er sat i produktion, kan du se det på din bestillingsoversigt. Så længe din bestilling er markeret som “ny” eller “venter”, kan du annullere den uden problemer.

Hvis du har afgivet bestilling som gæst, kan du via linket i bestillingsområdet komme frem til en oversigt. Og her gælder det også: Er bestillingen mærket "venter"eller "ny", kan du annullere.

Derefter kan du desværre ikke længere ændre din bestilling, fordi de bestilte artikler allerede trykkes i vores produktion. Hvis du vil ændre eller korrigere noget i din bestilling, skal du omgående annullere den pågældende bestilling, så længe den endnu vises som “ny” eller “venter” i din bestillingsoversigt. Derefter kan du i ro og mag redigere indholdet i bestillingen og derefter sende bestillingen igen.

Har du ikke fundet svaret?

Vores serviceteam hjælper dig med alle spørgsmål vedrørende Spreadshirt.

Til kundeservice

Her finder du os også:

Kampagner, rabatter, nyheder: Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Spreadshirt!
Tilmeld

Regelmæssigt og i rette tid i din indbakke

  • Eksklusive kampagner og rabatkuponer
  • Nye produkter
  • Vores sjoveste og mest populære T-shirt-idéer
Spreadshirt anvender udelukkende din mailadresse til at sende dig info-mails. Du kan til enhver tid afbestille nyhedsbrevet.
+45 69918770 Vi taler engelsk! Man-fre kl. 9-18 Kontakt Hjælp Din bestilling