TeamShirts, som er en del af Spreadshirt, lancerer en reklamekampagne og udvider sortimentet for sportstøj.
More infoGirlpower! Spreadshirt fejrer den voksende succes for markedspladsdesignere og shopindehavere. I 2018 er to ud af tre af de mest succesrige partnere kvinder. Andelen af kvinder i top 20 vokser til syv ( i 2013 var andelen kun tre). Kvinders andel af omsætningen stiger inden for få år med 157 % (for mændenes vedkommende med 19 %). Vi er glade for denne udvikling.
More infoSPOD bliver en del af vores liv! Drop-shipping-servicen SPOD (Spreadshirt Print On Demand) er en del af Shopify-servicetilbuddet i USA.
More infoHanne Dinkel rykker ind i hovedkvarteret i Leipzig som CCDO (Chief Customer Delivery Officer). Hendes arbejde er at styrke Spreadshirts kundefokus.
More infoVi er 100 % økologiske! Spreadshirt udvider kollektionen med en "Premium Organic Line". Materialet er 100 % certificeret økologisk bomuld. Spreadshirt er den første print on demand-platform med egne økologiske produkter.
More infoRekordindtjening, US-vækst og nye partnere gjorde 2017 til et succesår: Spreadshirt ser tilbage på et år med næsten 15 % vækst: E-handelsfirmaet fra Leipzig øgede den globale omsætning til over 100 millioner euro og havde et rekordoverskud på 8,2 millioner euro EBITDA.
Læs mere i vores newsroomSpreadshirt udvider produktsortimentet Posters og vægudsmykning fås nu både på markedspladsen og i partnershops. Med lanceringen af wall art fik de 80.000 Spreadshirt-partnere nye muligheder for at markedsføre deres designs.
Læs mere i vores newsroomSpreadshirt udvider hovedsædet i Leipzig og skaber 36 nye stillinger. Derudover udvider e-handelsfirmaet med 734 kvm i hovedkvarterets stueetage, heraf 600 kvm kontorlokaler. I 2017 blev der skabt 36 nye arbejdspladser alene i Leipzig, og på verdensplan blev det - takket være den solide vækst - til hele 60 nye stillinger. Der er planer om yderligere ansættelser i 2018, heraf mere end 40 i Leipzig.
E-handelsfirmaet Spreadshirt markedsfører mærket TeamShirts i fire nye lande. Det populære spin-off fås nu i Danmark, Finland, Norge og Sverige. Produktlanceringen i Nordeuropa har betydet, at division TeamShirts er blevet styrket inden for Spreadshirt-gruppen. I 2017 havde TeamShirts således en vækst på 60 % sammenlignet med året før.
Spreadshirt investerer fortsat i markedspladsen og præsenterer designer-showroomet og vandmærkerne. Som en del af den omfattende strategi for markedspladsen hjælper det designerne fra vores Spreadshirt community til mere gennemslagskraft og forbedrede salgschancer.
Spreadshirt forstærker fortsat den ledende position inden for direkte digitaltryk og investerer 1,2 millioner € i den nye GTX teknologi fra Brother. Med erhvervelsen af 45 GTX printere vil der i fremtiden blive anvendt den allernyeste teknologi inden for direkte digitaltryk (DD) på de fem produktionssteder over hele verden. Med en endnu hurtigere håndtering af bestillinger fra kunderne og med produkter i absolut topkvalitet vil Spreadshirt på den lange bane styrke sin placering som markedsførende i Europa.
Læs mere i vores newsroomSpreadshirt Manufacturing Polska sp.z.o.o. fejrer jubilæum: De seneste 10 år har Spreadshirt produceret i polske Legnica og således skabt 300 arbejdspladser. Mere end 13 millioner individuelt skabte produkter har herfra fundet vej til tilfredse kunder over hele Europa. I alt 50 % af den samlede europæiske produktionsvolumen bliver således trykt i Legnica.
Spreadshirt startede for 15 år siden og er stadig ikke gået innovationskold. Nu lancerer vi et nyt design-tool, som kunderne kan anvende til individuelt at designe tøj og accessories. Web-appens layout er fuldstændig forandret. Den kommer i tværformat og er optimeret til desktop og tablets.
Læs mere i vores newsroomEn start-up er blevet voksen: Spreadshirt fejrer i 2017 sin 15 års fødselsdag. Det som engang i en iværksætterkonkurrence blev kaldt en „urealistisk forretningsmodel“, er i dag en international e-handelsvirksomhed for tøj og accessories med tryk, der formidler budskaber af enhver art. Spreadshirt er markedsførende i Europa og er vokset kontinuerligt siden starten.
Spreadshirts historie på bloggenTeamShirts, onlinetilbuddet specielt til store ordrer, lander under mottoet „Vi holder stilen“ det første selvproducerede YouTube-spot på de tyske skærme. Der satses på en selfmade-produktion af dette Spreadshirt spin-off.
Udmærkelse for optimeret brugeroplevelse og hurtigt internationalt salg: Hos Drapers Digital Awards opnår Spreadshirts nye partnerområde en shortlist-nominering i kategorien „Best User Experience“.
Læs mere i vores newsroomSpreadshirt-CEO Philip Rooke lancerer 2017-strategien: „Fokus USA“ for at give de markedsførende kræfter derovre kamp til stregen. Målet er endvidere at udbygge partnerhandelen med områderne shops og markedsplads samt en generel styrkelse af positionen i Europa. På den måde sikres Spreashirts kontinuerlige vækst.
Læs mere i vores newsroomDet nye partner area er en teknologisk revolution for Spreadshirt. Det er kommandocentralen, hvor partnere skaber nye shops og forvalter deres idéer og produkter. Blandt de vigtigste nyskabelser er det automatiserede internationale salg: Nu offentliggøres nye designs ikke kun på partnerens hjemlige markedsplads, men testes automatisk og tilbydes også på de 14 øvrige europæiske markedspladser.
Læs mere i vores newsroomDen gratis app „Spreadshirt Partner“ til Android og iPhone udvider servicetilbuddet til partnere med optimering af produktudvalg og marketingstrategier. Appen er til rådighed på tysk, engelsk og fransk.
Læs mere i vores newsroomMed Pixel Cotton lancerer Spreadshirt et verdensomspændende tilbud, direkte henvendt til gamernes lifestyle. Via den interaktive webside kan gamerne finde eksklusiv merchandise - beklædning, accessories og andre fan-artikler - til deres foretrukne spil.
Læs mere i vores newsroomSpreadshirt udvider lederteamet og udnævner Hugo Smoter til Chief Commercial Officer (CCO). Med den nye position samler vores internationale e-handelsplatform kompetencerne, sætter turbo på innovations- og beslutningsprocesserne og lægger kursen for fremtidig vækst.
Læs mere i vores newsroomTeamShirts, Spreadshirts engrosmærke, er shortlistet til to eftertragtede priser. Online Retail Awards 2016 nominerede firmaet i kategorien „Mobile site of the year“. Endvidere var vi som Print-on-Demand-firma med i opløbet i Retail Week Tech & Ecomm Awards 2016 i hele to kategorier: „Innovation of the Year“ og „The OpenMarket M-Commerce Retailer of the Year“.
Spreadshirt introducerer en ny provisionsmodel for shopindehavere. Den består af tre centrale elementer: Affiliate provision på 20 %, bonus på op til 40 % samt en ændret udbetalingsmodus. Samlet set tjener de fleste partnere dermed mere. Ovenikøbet reduceres administrationen betydeligt.
Læs mere i vores newsroomDen nøgne sandhed om TeamShirts lancerer en mobil konfigurator i Tyskland, Frankrig og Storbritannien. Spreadshirts engrosmærke udvider den gode service. Grupper - som f.eks. skoleklasser eller inden for holdsport - kan nu helt enkelt og ligetil designe og bestille deres teamprodukter via smartphone.
Spreadshirt vinder guld i den fornemme German Stevie Awards 2016! I kategorien „Årets HR-team“ fik det ti mand store team fra e- handelsplatformens personaleafdeling Employer Brandings-prisen for deres integrerede indsats, der omfatter recruiting, medarbejderfastholdelse, anerkendende virksomhedskultur og kommunikation.
Spreadshirt åbner den tredje produktionsenhed i Krupka, Tjekkiet, og reagerer dermed på det stigende antal bestillinger samt opbygger kapacitet til fortsat vækst i 2016.
Spreadshirt optimerer Social-Sharing-funktionen på den mobile markedsplads og i den mobile shopversion. Brugere af mobile enheder kan nu hurtigt og enkelt dele produkter, de selv har designet, via mail og via de sociale netværk.
Mærket TeamShirts erobrer nye markeder. Efter en succesrig start i Tyskland i 2014, startes service for gruppebestillinger op i United Kingdom (www.teamshirts.co.uk) og i Frankrig (www.teamshirts.fr).
Med åbningen af endnu en store på den japanske markedsplads' US-platform Rakuten ekspanderer Spreadshirt fortsat på eksterne markedspladser.
Til tv-spotSpreadshirt åbner sin egen store på eBay Tyskland. E-handelsfirmaet øger dermed antallet af eksterne markedspladser til seks. Ud over eBay Tyskland er onlineplatformen med produkter hos Amazon repræsenteret i USA, Frankrig og Tyskland og på eBay i USA.
Endnu mere mobiloptimering af alle services: Med Spreadshop lancerer Spreadshirt et nyt og komplet responsivt shopsystem. Blandt de væsentlige forbedringer er et lækkert, brugervenligt layout, hurtige hentetider samt muligheden for enkel integrering af nye features. I Open-Beta-fasen var Spreadshirtsælgere inviteret til at give aktiv feedback på udviklingsprocessen.
Hvert eneste år fejrer T-shirt fans over hele verden den internationale T-Shirt-dag den 21. Juni. Spreadshirt sætter gang i den store designkonkurrence og inviterer alle Instagram-brugere til at dele deres mest cool, sjove og provokerende T-shirt-styles med vores community under hashtagget #spreadstyle.
„Spread it with Spreadshirt“: Til sommersæsonen 2015 kommer Spreadshirt med ny claim og en tv-kampagne i hele Europa. Budskabet i de to 20 sekunder lange indslag er: Alle kan dele og formidle deres idéer, følelser og statements.
Til tv-spotInternet World Business udmærker Spreadshirt med en flot en andenplads til IWB Shop Awards 2015. Udmærkelsen blev tildelt på baggrund af mobil-optimeringerne i 2014 i kategorien „Best Mobile Shop“, dels for den mobile markedsplads, dels for vores Single-Page-Check-out.
Og så blev Spreadshirt i marts officiel licenspartner for ProSiebenSat.1´s succesrige serie „CIRCUS HALLIGALLI“.
Spreadshirt indhenter kreativ rådgivning i et tillidsfuldt samarbejde med Berlin-firmaet Jung von Matt/Spree. Jung von Matts primære opgave er at udvikle og profilere Spreadshirt som brand.
Guld til Spreadshirt: Rådgivningsfirmaet ServiceValue og avisen DIE WELT analyserede 300 online-shops og deres fremtræden på nettet, og Spreadshirt fik stor ros for kundeorientering.
Spreadshirt kan notere det flotteste julesalg siden firmaets start. Global rekorddag: Den 15. december var der 19.200 bestillinger.
Flere tal og detaljerI 2014 registrerede Spreadshirt dobbelt så mange besøg via mobile enheder som året før. Med lanceringen af en mobil markedsplads og et nyt check-out har firmaet optimeret væsentlige elementer på platformen til mobil anvendelse og de deraf ændrede behov for kunderne. Mere info her.
Med lanceringen af mærket TeamShirts (www.teamshirts.de) fortsætter Spreadshirt sin diversifikations-strategi. Det nye tilbud retter sig særlig mod det voksende antal gruppe-bestillinger fra bl.a. sportsklubber, polteraftener eller firmasport.
Spreadshirt topper i kategorien „personaliseret beklædning og accessoires – online“ i årets Ranking Service-Champions Deutschland. Derudover blev E-handels-platformen udmærket med en sølvmedalje i den samlede bedømmelse i Tysklands største service-ranking. 1500 firmaer fra 189 brancher blev bedømt på deres service-kvalitet.
For første gang laver Spreadshirt et B2B TV-spot henvendt til eksisterende og potentielle sælgere. Målgruppen er, ud over marketingansvarlige og producenter af mærkevarer, også f.eks. bands og foreninger, der har brug for merchandise.
Fra Leipzig til Rio de Janeiro: Spreadshirt overtager det brasilianske e-handels-firma Vitrinepix og er dermed nået til Sydamerika. Platformen har succes med sin ekspansions- og internationaliseringskurs.
Spreadshirt er en af sponsorerne til den internationale fotokonkurrence #shirttheworld, der viser T-shirts i anderledes situationer over hele verden. De bedste blandt mere end 400 indsendte fotos blev kåret af en jury og præmieret.
Fejringen af Leipzigs tusindårs-jubilæum til næste år er allerede skudt i gang: Foreningen Leipzig 2015 e.V. åbner i samarbejde med Spreadshirt en shop, hvor byens indbyggere og gæster kan personalisere og bestille souvenirs. Borgmester og formand for foreningen Torsten Bonew har allerede et favoritmotiv: „Et liv uden for Leipzig er muligt, men meningsløst.“
Masser af events i maj: Efter In-House-arrangement, K5 Open House og Open IT er Spreadshirt for første gang sponsor og har for første gang en stand på T-shirt-festivalen i Dresden. Og der er fuld fart på forberedelserne til den næste event, den årlige T-shirt-dag 21. juni.
Det nye TV-spot kan i år ses i hele Europa. TV-seere i Tyskland, Storbritannien, Frankrig og Schweiz kan se fire hverdagssituationer med Spreadshirts produkter og designs til enhver lejlighed.
Det første år med vores egen kollektion er gået rigtig godt: Næsten 20 procent af samtlige ordrer var artikler fra Spreadshirt-kollektionen. Mest populære produkt til både mænd og kvinder var vores Premium T-shirts.
I 2013 havde Spreadshirt 72.000 sælgere, der udbød deres designs og produkter i online-shops, på Spreadshirts markedsplads og via andre kanaler, f.eks. Amazon.
Med „Yink“ (www.yink.com) lancerer Spreadshirt vores eget en gros-mærke til individuelt print på tekstiler og merchandise.
Guido Laures er Spreadshirts nye CTO. Guido er informatiker, og han efterfølger Matthias Spiess, der var med til at starte Spreadshirt. Matthias var i mere end ti år CTO og ansat i firmaet, men forlod os i oktober 2012.
Igen i 2013 var Spreadshirt en del af Designers' Open i Leipzig. Firmaet åbnede i år dørene, ikke bare i tre men i hele seks dage. De besøgende kunne opleve både det traditionelle T-shirt-værksted og hele produktionslinjen, og derudover var der en outlet-shop og design-workshops for begyndere.
Efter den succesfulde præsentation af Spreadshirtkollektionen i Europa i marts 2013 fortsatte vor første egne kollektion af T-shirts ud på e-handels-platformene og fås nu også i Nordamerika.
Spreadshirt lancerer en touch-optimeret T-shirt-designer og imødekommer dermed behovet hos det voksende antal mobile Spreadshirt-brugere. Den nye T-shirt-designer gør det nu muligt for brugere at designe og købe yndlings-shirts på deres tablets.
Den 21. juni fejrer Spreadshirt den internationale T-shirt-dag med mottoet „My shirt, my voice“. Med en fest i Leipzig og med talrige online-aktioner i tråd med mottoet fejrer firmaet for sjette gang T-shirten som mode-ikon og personligt udtryk.
Spreadshirt er prisvinder i Red Herring Top 100 Europe Awards. Det betyder, at firmaet for anden gang siden 2006 er blevet udnævnt til et af Europas mest lovende private firmaer inden for det teknologiske område.
Spreadshirt springer ud i foråret med nyt og friskere logo og gennemarbejdet Corporate Identity. Det friske look ses første gang i det nye tv-spot. Derefter gennemgår vi hele platformen og pepper den op på vejen.
Spreadshirt lancerer sin egen første kollektion under navnet „Kvalitet med hjerte“. Den opstod i et samabejde mellem E-commerce-platformen og tekstilproducenten Switcher. Gennemsigtighed for kunden betyder rigtig meget for Spreadshirt. Hvert eneste tekstil-mærkat har en såkaldt DNA-kode. På den måde kan brugeren følge hele produktionsprocessen online (www.respect-code.org). Mere info om baggrund og om kollektionen.
Spreadshirt offentliggør firmaets årsregnskab for 2012: I indeværende år bestilte kunderne i alt ca. 3 millioner produkter. E-commerce-platformen nåede en omsætning på 65 millioner euro og noterer dermed en fremgang på 42 procent sammenlignet med året før. Flere tal og detaljer.
Spreadshirt er også i 2012 en del af Designers’ Open og åbnede som DO Spot dørene til T-shirt-værkstedet. Samtidig blev det første Partner Academy for designere og shopejere åbnet i vores hovedkvarter i Leipzig. På heldagskonferencen udvekslede Spreadshirt-partnerne erfaringer og inspiration.
Spreadshirt åbnede en ny produktionslinje i Henderson (Las Vegas, Nevada) og er således en del af rekordvæksten på det amerikanske marked.
Efter succesen i april afholdt Spreadshirt for anden gang loppemarked på firmaets område i Leipzig. Det firecifrede overskud skænkede Spreadshirt til Leipzig Kinderstiftung.
Spreadshirts medarbejdere i Berlin holder flyttedag. Kontoret i hovedstaden flytter til Oranienburger Strasse.
Det sidste nye inden for trend: Der kommer nu kun reklamationer på 1,9 % af Spreadshirts produkter. Det betyder, at Spreadshirt ligger langt under det gennemsnitlige antal reklamationer på onlinehandel.
Asterix og Obelix indtager Spreadshirt. Clothing-Commerce-platformen går i licens-partnerskab med det franske forlag Albert René. Til shoppen
Naturligvis bliver den 5. T-shirt Dag ordentligt fejret. Med Åbent Hus i Greensburg og med et T-shirt marked i Leipzig fejrer Spreadshirt juvelen i firmaets krone.
April var også i år ’miljømåned ’hos Spreadshirt. Spreadshirt arrangerede intern tagterrassebeplantningsaktion og miljøvenlige cykelture og ud over det også et tøj-loppemarked. Her fik rigtig mange T-shirts ny ejermand efter mottoet „recycling-er-hot, smid-væk-er not“.
Spreadshirt offentliggør årsregnskabet for 2011. Clothing-Commerce-platformen har øget sin omsætning med 43 % i forhold til året før. Derudover fortæller Spreadshirt, at de nu åbner en produktionslinje i Las Vegas.
Fodboldlegenden Lothar Matthäus er på besøg i hovedkvarteret i Leipzig. Anledningen er hans egen T-shirt- kollektion hos Spreadshirt. Han kommer nu i selskab med berømtheder som The Avengers og Bibi Blocksberg, hvis shirts man ligeledes har kunnet købe hos Spreadshirt fra 2012.
Endelig: Nu er det ikke længere nødvendigt at logge ind for at bestille hos Spreadshirt. Det er den nye gæsteadgang, der gør det muligt. Platformen har ændret udseende og har fået en flot ny startside.
Spreadshirt indleder det nye år med takkehilsner til kunder og shop-partnere. Årsag: I 2012 fejrer Spreadshirt ti-års jubilæum. Hilsenen i dens fulde længde.
Spreadshirt slår alle rekorder. December blev rekordmåned hos Spreadshirt. På en enkelt dag modtog vi 12.000 bestillinger. Så mange på én dag - det er aldrig sket før. Spreadshirts julenisser kom virkelig på arbejde.
Med Stefanie Frenking som feelgood-manager har vi startet en ny trend. Hun er ansat hos Spreadshirt til at varetage de ansattes velbefindende og sørge for, at det hver dag er en fornøjelse at komme på arbejde. Mange firmaer i Tyskland og andre steder følger den samme trend.
Ved det 3. T-shirt værksted i anledning af Designers Open tager Spreadshirt imod små og store gæster.
Fra nu af findes der en Gem og Del-funktion i T-shirt-Designeren. Det er nu muligt at gemme produkter, at dele dem via Facebook og Twitter og at sende pr. mail.
Spreadshirt får fint besøg: Den saksiske ministerpræsident Hr. Tillich kommer på sin årlige sommerudflugt til Leipzig og direkte ind i Spreadshirts hovedkvarter.
Bud Spencer giver helt officielt Spreadshirt tilladelse til at trykke hans kontrafej på T-shirts, hoodies og tasker m.m. Denne licensaftale med Bud Spencer er Spreadshirts første skridt i udviklingen af et nyt spændende område.
Vinderne af den første API-konkurrence er fundet. Indlevering skulle ske til Spreadshirt, men kun to kunne vinde. Til vinderne
I maj måned 2011 tiltrådte Philip Rooke stillingen som CEO hos Spreadshirt. Philip Rooke kom ind i firmaet i 2009 og har været bestyrelsesmedlem siden 2010. Hans arbejdsområder er marketing og salg.
Det første Spreadshirt-katalog kom sidste vinter, og nu kommer så den første sommerkollektion.
Men der er ikke alt. Nu kan Spreadshirt også ses i fjernsynet. Og midt i spottet står T-shirten som mediet, der udtrykker den personlige mening. Til spottet her
Spreadshirt afholder for første gang en API-konkurrence. Vi søger kreative applikationer, med hvilke Spreadshirt-brugere får endnu flere muligheder for at realisere deres T-shirt-idéer.
I år var Spreadshirt allerede for tredje gang repræsenteret ved bloggerkonferencen re:publica i år. Interessen for den medbragte trykpresse var overvældende og vore medarbejdere kunne knapt følge med. Beviser her
Wikileaks åbner en officiel shop hos Spreadshirt. Foruden T-shirt tilbydes i shoppen også krus og klistermærker med afsløringsplatformens slogans og motiver. Til shop
Spreadshirt inviterede for første gang til Open-IT på hovedafdelingen i Leipzig. Interesserede studenter og IT-folk fik på en endagsworkshop demonstreret den bred vifte af arbejdsområderne hos Spreadshirt.
Spreadshirt fejrer selvfølgelig også i går igen joggingbuksernes dag. En ny deltager var Aze, den sportslige hare, som gav den ene eller anden blogger sved på panden.
Spreadshirt forsøger sig for første gang i sin 8-årige firmahistorie med printmedier og udgiver sit første katalog.
Jana Eggers afskediger sig efter 4 år i bestyrelsen og over 3 år som CEO hos Spreadshirt. Philip Rooke, Vice President og Managing Director på områderne shop-partner og slutkunder, vælges som CMO ind i bestyrelsen.
Spreadshirt åbner for anden gang T-shirt-værkstedet i sit hovedsæde i Leipzig-Plagwitz. I anledning af den 6. Designers Open havde gæsterne på nært hold mulighed for at se, hvordan deres shirts bliver trykket, og selv at være med.
Spreadshirt API er der og giver shop-ejere og hobby-designere mulighed for at oprette individuelle Spreadshirt-applikationer.
Den nye T-Shirt Designer testes som åben beta-version og er sandsynligvis fra 2011 online tilgængelig i alle lande.
Power-blondinen Daniela Katzenberger, som er friskbagt shop-ejer hos Spreadshirt var på besøg i Leipzig for at trykke hendes egen katteshirt.
For 3. gang fejres den internationale T-shirt-dag. Ikke kun CafePress er i går del af festlighederne, men også verdensomspændende mærker og butikskæder. Man fejrede sammen 2010 i Berlin, Boston, New York, Thessaloniki, Djakarta og mange andre steder i hele verden. Mere informationen
Trenden for økologiske tekstilmaterialer stiger fortsat: Andelen af økologisk tøj af det totale salg har for første gang siden introduktionen oversteget andelen af Spreadshirt-sortimentet.
Flere og flere produkter godkendes til det for nyligt indførte direkte digitaltryk.
Spreadshirt fejrer joggingbuksernes dag - og det i fulde drag.
Spreadshirt sender sit første reklamespot.
Som en del af Designers' Open inviterede Spreadshirt offentligheden til T-shirt Workshop: Besøgende i Spreadshirts hovedkvarter i Leipzig kunne se T-shirts blive produceret og prøve kræfter med at producere deres egne bluser.
Næsten alle politiske partier som deltog i det tyske valg i 2009 tilbød valg-T-shirts i deres egen Spreadshirt shop.
Antallet af skrifttyper i T-shirt-designeren, Spreadshirts online værktøj hvor kunderne kan lave deres eget tøj, blev udvidet med 25 nye skrifttyper.
Tre nye topledere styrker Spreadshirts team.
laFraise, den løbende T-shirt-designkonkurrence og datterselskab af Spreadshirt, redesignede sin hjemmeside.
Den Internationale T-shirt Dag blev fejret i Berlin, Boston og steder som Oslo, Kiev og Prag.
Spreadshirt går for tredje gang sammen med Earth Day e.V. og støtter organisations oplysningsprojekter med mere end 6.000 euro.
Det 7 millionte blusemotiv blev godkendt af Spreadshirts motivkontrol.
Spreadshirt modtager 10 mio. euro i vækstfinansiering gennem Kennet Partners og den eksisterende investor Accel.
Spreadshirt-markedspladsen får nyt fokus. Fra nu af står butiksindehavernes produkter i forgrunden, for herved at give slutkunderne mere inspiration til alle slags temaer.
Spreadshirt støtter Leipziger Messe Designers Open samt Projekt Onetee.
Flytning: Spreadshirt flytter ind i det nye og nyrenoverede virksomhedskompleks i Leipzig-Plagwitz, dør om dør med produktionen, som allerede er flyttet ind.
Spreadshirt bekender sig aktivt til sit ansvar som virksomhed: Alle brugere kan nu finde information om leverandører og praksis for godkendelse af motiver på de nye sider om virksomhedens ansvar.
Spreadshirt og agenturet 12ender udgiver en bog med bluse-motiver fra internationale designere (forlag: Zeixs)
Spreadshirt initierer den første internationale T-shirt-dag med online- og offline-arrangementer i Berlin og Boston.
Spreadshirts produktionsafdeling flytter som den første ind på det nye hovedsæde i Leipzig-Plagwitz.
Spreadshirt overrækker foreningen Earth Day e.V. en donation på omkring 4.000 Euro til finansiering af oplysningsprojekter.
Michael Petersen rykker fra Spreadshirts bestyrelse til den rådgivende komité.
Spreadshirts testlab, det ny know-how-center med hensyn til tryk og vask af T-shirts, åbner.
Efter en test- og implementieringsfase på et år offentliggør Spreadshirt sin første NPS-værdi på 42%. (NPS = Net Promoter Score).
'Lovetab' bliver det nye officielle Spreadshirt-logo.
Spreadshirt modtager udmærkelsen „Great Place to Work“.
Grundlægger Lukasz Gadowski træder ud af bestyrelsen og bliver formand for det styrende organ.
Spreadshirt åbner sit ny USA-sæde i Boston, Massachusetts.
Open Logo Project 1.6 rundes af med to vindere.
Den tidligere USA-forretningsfører Jana Eggers bliver ny direktør. Hun overtager posten efter Spreadshirt-grundlægger Lukasz Gadowski.
Spreadshirt åbner et kontor i Berlin Mitte (Hackescher Markt) og lukker samtidig Derby Store.
Spreadshirt starter for anden gang en konkurrence om at finde et nyt logo til virksomheden.
Relaunch! Det gennemreviderede Spreadshirt-website går online. Vigtigste fornyelse: Spreadshirt-markedspladsen, en fælles platform for designere, butiksindehavere og slutkunder.
Spreadshirt udvider sit sortiment med bluser af økologisk dyrket og certificeret bomuld og støtter for første gang Earth Day International.
Det nye mission-statement står fast. Virksomhedens mål nr. et: „Vi skal være en verdensomspændende kreativ platform for tøj“.
Jana Eggers (adm. direktør, Spreadshirt Inc.) træder ind i sprd.net AG's bestyrelse.
Spreadshirts grundlægger Lukasz Gadowski modtager OnlineStar-særprisen som „Årets internet-erhvervsdrivende 2006“.
Spreadshirt når Top 5 på ranglisten Europe's Top 500.
Spreadshirt bliver for anden gang (siden 2002) hædret på den saksiske businessplan-konkurrence FutureSAX.
Spreadshirt overtager laFraise, den tilbagevendende succesrige europæiske T-shirt-design-konkurrence.
Som den første europæiske virksomhed i sin branche modtager Spreadshirt Venture Capital til finansiering af sin videre internationale udvidelse.
I centrum af Berlin åbner „The Derby Store“ – den første Spreadshirt-butik, man kan gå ind i.
Spreadshirt GmbH bliver forvandlet til sprd.net AG.
Spreadshirt bliver hædret med Red Herring 100 Europe Award 2006 i Paris.
Spreadshirt flytter sit hovedkvarter fra BIC (Business und Innovation Centre) i teknologicentret „GaraGe“ for at få plads til at vokse.
Spreadshirt initierer „Derby“: Den første fortløbende T-shirt-design-konkurrence på nettet på tysk.
Det ny logo står fast: Vinderforslaget i Open Logo Project overbeviser med et stiliseret fingeraftryk.
Spreadshirts grundlægger Lukasz Gadowski modtager OnlineStar-særprisen som „Årets internet-erhvervsdrivende 2005“.
Open Logo Project starter: Spreadshirt udskriver en åben konkurrence om fornyelsen af virksomhedens logo.
Spreadshirt bliver hædret med Deutscher Internetpreis 2005 som gives af Bundesministerium für Wirtschaft und Arbeit.
Spreadshirt flytter ind i et nyt logistikcenter i Taucha tæt på Leipzig og tredobler sin produktions- og forsendelseskapacitet.
Forretningsfører Lukasz Gadowski bliver valgt til Gründer Champion Sachsen 2005.
Spreadshirt er nu også tilgængeligt på polsk.
Spreadshirt Inc. flytter ind i et nyt kontor i Greensburg, PA.
Spreadshirt Inc. opstarter virksomhed i Louisville, USA, som 100% datter af Spreadshirt GmbH.
Spreadshirt-designeren åbner på det spanske marked samt i Holland, Italien, Norge og Sverige.
Spreadshirt tilbyder shirt-designeren på engelsk og fransk.
Spreadshirt modtager HP Business Vision Award Deutschland 2004.
HHL-kandidaten Michael Petersen bliver medlem af Spreadshirts bestyrelse.
Spreadshirt åbner et logistikcenter med et areal på 130 kvadratmeter.
Spreadshirt-designeren – et interaktivt program, der gør det muligt at placere bluse-motiver på forskellige produkter – går online under navnet „Shirt-O-Mat“.
Spreadshirt GbR bliver til Spreadshirt GmbH.
5.000 butiksindehavere benytter Spreadshirts service.
Spreadshirt reagerer på den aktuelle politiske udvikling og åbner de to succesrige temashops „Rezession 2003“ og „Irak-Krieg“.
Spreadshirts forretningsidé bliver hædret ved businessplan-konkurrencen „FutureSAX“ i Sachsen.
Spreadshirt vinder den første Key Account med „Ärzte ohne Grenzen e.V.“.
Grundlæggelse af Spreadshirt som GbR med Matthias C. Spieß som partner. Den første automatiserede version af Spreadshirt.de går online.
Spreadshirt bliver ved Kölner Businessplan-konkurrencen NUK attesteret som en „urealistisk forretningsmodel“.
Spreadshirt når op på 100 butiksindehavere.
Første prototype for shop-systemet går på nettet. De første ordrer bliver afviklet.
Lukasz Gadowski, student ved HHL Leipzig, udvikler basiskonceptet for Spreadshirt.
Kun kunder, der rent faktisk har købt dette produkt, kan give bedømmelser og anmeldelser. Stjernebedømmelsen (ud af 5) viser gennemsnittet af alle bedømmelser. Kunderne kan også afgive skriftlige anmeldelser. Vi offentliggør disse anmeldelser, efter at vi har modereret dem.