259,00 kr.Plus forsendelse
Jeg er ond på Stanley/Stella baby hættetrøje økologisk
Det siger vores kunder normal
Skøn og hyggelig: Denne baby-hoodie fra Stanley/Stella er behagelig og dejlig at putte i for både små og store babyer. Hætten er foret med to lag single-jersey og er dejligt blød.
- Den brede halsudskæring gør det nemmere at tage hoodien af og på.
- 1 x 1 ribkant ved ærmerne og ved nederste søm
- Påsyede ærmer
- Blød stofkvalitet: 280 g/m²
- Materiale: 85 % økologisk bomuld, 15 % recycled polyester
- Mærke: Stanley/Stella
Pasform: normal
Find den rigtige størrelse:
Sammenlign målene med et produkt, du allerede har derhjemme. Det er bedst at lægge tøjet fladt ud på gulvet for at måle det.
- A - Længde i cm
- B - Bredde i cm
- C - Længde i cm
| Størrelse | A (cm) | B (cm) | C (cm) |
|---|---|---|---|
| 6-12 Måneder | 30.5 | 29.5 | 22.0 |
| 12-18 Måneder | 32.0 | 31.0 | 22.5 |
| 18-24 Måneder | 34.0 | 32.5 | 24.5 |
| 24-36 måneder | 36.5 | 33.5 | 27.0 |
Filtrer efter bedømmelse:
Ingen anmeldelser endnu
Designet af Anonymusmaximus
Jeg er ond
Designet af Anonymusmaximus
Tags: normal, fræk, Dårlige manerer, Dårlig, abnorm, Stil, Ond, ond, anderledes, Underlige, Vær anderledes, Stilfuld, stødende, kølig, Jeg er ond, være dig, Kølig, usædvanlig, Stupide, Sejeste, Mærkelig, Undtagelsesvis, ukorrekt, Formidabelt
Dette design på andre produkter
Se alle designs af Anonymusmaximus
Synes du, der er et problem med designet?






































































