29,00 kr.Plus forsendelse
Vaskebjørn, undskyld vibberne - jeg er psykisk syg på Sticker størrelse S (10 x 10 cm)
Dekorér din verden, præcis som du vil! Stickeren af holdbar vinyl kan du klæbe på alle glatte overflader som f.eks. din laptop, din bil, møbler og alt muligt andet. Klistermærket er vandfast og er let at fjerne fra de fleste overflader uden at efterlade limrester.
- Vinylsticker med kontursnit, letopløselig lim
- Holdbar og vandfast
- Kan inden for de første tre år let fjernes fra de allerfleste overflader
- Fremstillet i EU
- Materiale: 100 µm PVC-folie
- A - Længde i cm
- B - Bredde i cm
| Størrelse | A (cm) | B (cm) |
|---|---|---|
| 10 x 10 cm | 10.0 | 10.0 |
Filtrer efter bedømmelse:
Ingen anmeldelser endnu
Designet af OptimisticNihilist
Vaskebjørn, undskyld vibberne - jeg er psykisk syg
Designet af OptimisticNihilist
Sjovt design med vintage skitsestil, sød vaskebjørn og tekst: Undskyld stemningen Jeg er psykisk syg. Fantastisk til folk med stor sans for humor til at sprede mental sundhedsbevidsthed
Tags: opmærksomhedsforstyrrelse, ADHD, indadvendt, ulykkelig, mental sundhed, skitse, retro, Wellness, ængstelig, autisme bevidsthed, Autisme Awareness Day, Vintage, Vibes, angst, lune, deprimeret, autisme, vaskebjørn, Sjov, Trist, akavet, grævling, bipolar, Aspergers
Dette design på andre produkter
Se alle designs af OptimisticNihilist
Synes du, der er et problem med designet?














